Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

Το υπουργείο αρνείται να εκδώσει διευκρινιστική εγκύκλιο για τη μη προσμέτρηση του Εξωιδρυματικού επιδόματος στα εισοδηματικά κριτήρια για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα!


Εδώ και τρία χρόνια πολλοί υπάλληλοι των υπηρεσιών δεν γνωρίζουν ακόμα ότι το εξωιδρυματικό επίδομα δεν συνυπολογίζεται στα εισοδηματικά κριτήρια για το ΚΕΑ (πλέον Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα).

Αφού επιτύχαμε να έχουμε θετική απάντηση από τον Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μετά από τριετή αγώνα με δύο αναφορές στον Συνήγορο του Πολίτη και με παρέμβαση από το γραφείο του Πρωθυπουργού, κατόπιν επικοινωνίας μας, φέραμε ερώτημα στη Βουλή, μέσω του βουλευτή κ. Κρίτωνα Αρσένη, για να απαντήσει τελικά αρνητικά η Υφυπουργός Εργασίας στο αίτημά μας να εκδοθεί μια διευκρινιστική εγκύκλιος - παρατείνοντας την ταλαιπωρία των Ατόμων με Αναπηρίες.

Για τους λόγους αυτούς και προκειμένου να πάψει επιτέλους η ταλαιπωρία στην οποία υφίστανται τα ΑμεΑ που έχουν βαριές κινητικές αναπηρίες, δικαιούχοι του εξωιδρυματικού επιδόματος, όπως είναι τα παραπληγικά και τα τετραπληγικά άτομα, περάσαμε σε αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη.



Επικαιροποίηση 16.10.2020
Ο ΣτΠ μας ενημέρωσε ότι απέστειλε στο Υπουργείο Εργασίας προτάσεις, από τον Ιούλιο 2020, για τα προνοιακά επιδόματα "Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα" και "Επίδομα Στέγασης".
Με την πρόταση Β10 ο ΣτΠ πρότεινε την έκδοση σχετικής εγκυκλίου προς αποφυγή σφαλμάτων και διαφορετικής αντιμετώπισης των δικαιούχων του ΚΕΑ.




Επικαιροποίηση 13.02.2020:


Ο βουλευτής κ. Κρίτωνας Αρσένης συνυπέγραψε την αναφορά στο ΣτΠ.



Υποβολή Αναφοράς στον Συνήγορο του Πολίτη
Ημ/νία υποβολής: 06/02/2020 -
Αριθμός Υπόθεσης: 274324


Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

Προς τον Συνήγορο του Πολίτη, υπό την ειδική αρμοδιότητα που του έχει ορισθεί από τον Ν. 4488/2017, άρθρο 72, ως Πλαίσιο Προαγωγής για την εφαρμογή τη Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ.

Θέμα: «Το υπουργείο αρνείται να εκδώσει διευκρινιστική εγκύκλιο για τη μη προσμέτρηση του Εξωιδρυματικού επιδόματος στα εισοδηματικά κριτήρια για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα»

Αξιότιμε Συνήγορε του Πολίτη!
Όπως ήδη γνωρίζετε, σύμφωνα με τον Ν.4389/2016, Άρθρο 235,  την ΚΥΑ υπ’ αρ. Δ13/οικ./33475/1935 και τις τροποποιήσεις από την ΚΥΑ υπ’ αρ. Δ13/οικ./54653/2701 και την ΚΥΑ υπ’ αρ. Δ13/οικ.54652/2700, καθώς και την παρ. 2 ν. 4659/2020, σύμφωνα με την οποία: «Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (Κ.Ε.Α.)», νοείται εφεξής το «Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα»,

στο δηλούμενο εισόδημα δεν περιλαμβάνονται:

α) το επίδομα αναδοχής της διάταξης του άρθρου 9 του ν. 2082/1992 (Α’ 158),
β) τα μη ανταποδοτικά επιδόματα αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος,
γ) την οικονομική ενίσχυση που χορηγείται στην περ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν.δ. 57/1973 (Α’ 149) σε όσους περιέρχονται σε κατάσταση ανάγκης συνεπεία θεομηνίας και λοιπών φυσικών καταστροφών,
δ) καθώς και το επίδομα που καταβάλλεται σε ανέργους δυνάμει της παρ. 5 του άρθρου 30 του ν. 4144/2013 (Α" 88).

 Σε ερώτημα που είχαμε υποβάλει στο Υπουργείο σχετικά με το αν περιλαμβάνεται το εξωιδρυματικό επίδομα που χορηγείται από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς στους ασφαλισμένους τους,
η απάντηση* δόθηκε καθυστερημένα, μετά από τρία χρόνια και κατόπιν παρέμβασης από τον Συνήγορο του Πολίτη, από τον Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σύμφωνα με την οποία: «Όλα τα επιδόματα αναπηρίας (και τα εξωιδρυματικά) δεν υπολογίζονται ως εισόδημα στην αίτηση του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ)»

* Έγγραφο που έλαβε αρ. πρωτ. 59945/05.12.2019 από τον Συνήγορο του Πολίτη

 Κατόπιν αυτής της απάντησης, ο Βουλευτής κ. Κρίτωνας Αρσένης μετέφερε ερώτημά μου, ασκώντας μέσο κοινοβουλευτικού ελέγχου (
Επίκαιρη Ερώτηση), προς τον Υπουργό Εργασίας ρωτώντας τον αν προτίθεται να εκδώσει μια διευκρινιστική εγκύκλιο, σε συνέχεια της απάντησης του Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης, προς τον Συνήγορο του Πολίτη, ώστε να πάψει η κατά το δοκούν αντιμετώπιση του εξωιδρυματικού επιδόματος από τις υπηρεσίες που δεν διαθέτουν μια διευκρινιστική εγκύκλιο κι αγνοούν την απάντηση του Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Η επίσημη απάντηση στη συζήτηση της Βουλής, δια στόματος Υφυπουργού Εργασίας, ήταν αρνητική, ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας κι ότι δεν χρειάζεται διευκρίνηση για το ζήτημα διότι είναι, λέει, αυτονόητο!

Ο σύνδεσμος με τη συζήτηση εδώ:
https://youtu.be/8ycQ4vi2K9c



Το ζήτημα όμως δεν είναι καθόλου αυτονόητο καθώς:
α) Στις διατάξεις δεν γίνεται καμιά σαφής αναφορά στο εξωιδρυματικό επίδομα παρά μόνο στα μη ανταποδοτικά επιδόματα αναπηρίας που χορηγούνται από το κράτος.

β) Το μηχανογραφικό σύστημα για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (Ε.Ε.Ε.) αντιλαμβάνεται κατά αυτόματο τρόπο το δηλωθέν εξωιδρυματικό στη φορολογική δήλωση ως εισόδημα αφού αυτό δηλώνεται, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ, στους κωδικούς 659-660 ή 619-620 του εντύπου Ε1 (δήλωση φορολογίας εισοδήματος). Τα ποσά που δηλώνονται σ’ αυτούς τους κωδικούς θεωρούνται φορολογητέο εισόδημα, απαλλασσόμενο του φόρου εισοδήματος.

Το αποτέλεσμα από αυτό είναι ότι, όταν το ΑμεΑ, δικαιούχος εξωιδρυματικού επιδόματος, υποβάλει ηλεκτρονικό αίτημα για το Ε.Ε.Ε. τότε το αίτημα αυτόματα απορρίπτεται από το σύστημα διότι αναγνωρίζει το ποσό που αναλογεί στο εξωιδρυματικό ως εισόδημα που προσμετράται στα εισοδηματικά κριτήρια για το Ε.Ε.Ε.
Επομένως, το ΑμεΑ, που έχει παραπληγία ή τετραπληγία ή είναι ακρωτηριασμένο στα κάτω άκρα, δηλαδή μπορεί να έχει βαριά κινητική αναπηρία, θα πρέπει να μεταβεί, εν έτει 2020, στο αποκορύφωμα της τεχνολογίας, σε μια υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ ή σε ένα Κέντρο Κοινότητας ενώ κυριολεκτικά μπορεί να δυσκολεύεται να πάει ακόμα και στην τουαλέτα του σπιτιού του.

γ) Στη συνέχεια, απουσία κάποιας διευκρινιστικής εγκυκλίου, ο κάθε υπάλληλος μπορεί να κρίνει κατά το δοκούν ότι το εξωιδρυματικό επίδομα δεν συμπεριλαμβάνεται στα μη ανταποδοτικά επιδόματα αναπηρίας καθώς το πιθανότερο είναι να θεωρεί ότι μονάχα τα προνοιακά επιδόματα για ΑμεΑ (ΟΠΕΚΑ) είναι τα λεγόμενα «μη ανταποδοτικά» αφού δεν χρειάζεται κάποιος να εργαστεί για να του χορηγηθούν (ενώ το εξωιδρυματικό επίδομα θεωρείται «τύπου σύνταξης» από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, γι’ αυτό και απαιτείται κάποιος αριθμός ενσήμων για να χορηγηθεί).

Δεδομένου ότι στη διαδικτυακή κοινότητα «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ», η οποία απαριθμεί περισσότερα από 58.000 μέλη, εξακολουθούν να γίνονται, εδώ και τρία χρόνια, αναρτήσεις από ΑμεΑ που έχουν ως μοναδικό εισόδημα το εξωιδρυματικό επίδομα, τα οποία διαμαρτύρονται πως όταν επισκέπτονται τις υπηρεσίες, εκείνες τους απαντούν ότι δεν δικαιούνται το Ε.Ε.Ε. λόγω του εξωιδρυματικού, σχετικό και πολύ πρόσφατο παράδειγμα η χθεσινή ανάρτηση:



Πηγή:
https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/permalink/3286703134677710/

(Φυσικά απαντήσαμε στο μέλος να υποβάλει αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη αφού πρώτα πρωτοκολλήσει ένα αίτημα στον ΟΠΕΚΑ ή στο ΚΕΠ).

 Δεδομένου επίσης, ότι σύμφωνα με τη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ, θα πρέπει να υπάρχει προσβασιμότητα στην επικοινωνία με τις κρατικές υπηρεσίες, με χρήση των τελευταίων τεχνολογιών καθώς και με το να γίνονται εύλογες προσαρμογές,

ως
άτομο με αναπηρία,
έχοντας εύλογο ενδιαφέρον λόγω του ακτιβισμού που κάνω ως δημιουργός της μεγαλύτερης διαδικτυακής κοινότητας για τα δικαιώματα των ΑμεΑ με το όνομα «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ», βάσει επίσης του δικαιώματος που μου δίνει το άρθρο 33, παρ. 3 της Σύμβασης (
CRPD), κυρωμένης με τον ν. 4074/2012, να εμπλέκομαι και να συμμετέχω πλήρως στην παρακολούθηση εφαρμογής της Σύμβασης,

επιθυμώ την άμεση παρέμβαση από τον Συνήγορο του Πολίτη, υπό την ειδική αρμοδιότητα που του έχει δοθεί ως Πλαίσιο Προαγωγής (ν. 4488/2017, άρθρο 72) προκειμένου να εκδοθεί μια διευκρινιστική εγκύκλιος από το Υπουργείο Εργασίας και να δοθεί μια τεχνική λύση έτσι ώστε ένα ΑμεΑ, παραπληγικό/τετραπληγικό, που λαμβάνει το εξωιδρυματικό επίδομα, να μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά το αίτημά του στην πλατφόρμα
https://keaprogram.gr/ έτσι ώστε να γίνεται η έγκριση κατά αυτόματο τρόπο και χωρίς την ανάγκη να τρέχει σε υπηρεσίες, καθώς επίσης για να λάβουν επαρκή ενημέρωση οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του ΟΠΕΚΑ, των Κέντρων Κοινότητας και των ΚΕΠ.

Ευελπιστώ στην άμεση παρέμβασή σας καθώς δεν βλέπω άλλη λύση στο ζήτημα πέρα από την αποτελεσματική παρέμβαση που δύναται να κάνει το Πλαίσιο Προαγωγής.


Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης

Υ.Γ. Ολοκληρώνοντας, παρακαλώ πολύ για την όποια ενημέρωση να ενημερωθώ με τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας επειδή έχω μετακομίσει στην επαρχία και η μετακίνηση στην πιο κοντινή πόλη, για το ταχυδρομείο, μου είναι ιδιαίτερα δύσκολη, ενώ σύμφωνα και με τον νόμο 2672/1998, άρθρο 14: «Διακίνηση εγγράφων με ηλεκτρονικά μέσα (τηλεομοιοτυπία - ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)», παρ. 5, τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μπορούν, με την υποβαλλόμενη αίτησή τους ή το διακινούμενο μήνυμα, να δηλώνουν την προτίμησή τους ως προς το μέσο της απάντησης.


Επισυνάπτονται στην αναφορά:


- Η απάντηση του Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης προς τον Συνήγορο του Πολίτη
- Η επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή με σαφή αναφορά στο ερώτημά μου, με αναφορά στο όνομά μου και στη διαδικτυακή κοινότητα «ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ».


 https://logistis-amea.blogspot.com

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Πίνακας με τα Ποσοστά Αναπηρίας, Υπολογισμός Πολλαπλών Παθήσεων, Εντυπο Προσφυγής ΚΕΠΑ

1. 80100/101202/09-12-2021 Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας (Ε.Π.Π.Π.Α.) 
 KYA Αρ. 80100/101202/2021, (ΦΕΚ Β' 6282/29-12-2021)

Πατήστε στον σύνδεσμο: https://www.taxheaven.gr/circulars/38438/80100-101202-09-12-2021

ή κατεβάστε τον πίνακα πατώντας εδώ: DOWNLOAD

2. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΩΝ

Kατεβάστε το αρχείο EXCEL, δώστε τα ποσοστά των πολλαπλών παθήσεων και θα υπολογιστεί αυτόματα το συνολικό ποσοστό.


Πατήστε εδώ:
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΩΝ



3. Έντυπο «Προσφυγή κατά Γνωμάτευσης ΚΕ.Π.Α.»
 
Πατήστε εδώ:
DOWNLOAD

© Ανδρέας Μπαρδάκης
Ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ



http://logistis-amea.blogspot.com/

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη για μη Διάχυση Πληροφόρησης (από τον ίδιο) για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ


Επειδή στον Συνήγορο του Πολίτη του έχει ορισθεί ειδική αρμοδιότητα για την προαγωγή εφαρμογής της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ, όμως η αναπηρική κοινότητα δεν φαίνεται να έχει λάβει επαρκής ενημέρωση σχετικά, αφού αυτό δεν διαφαίνεται πουθενά όταν επισκεπτόμαστε την ιστοσελίδα του ΣτΠ, προχώρησα με το να αναφέρω τον ΣτΠ στον...εαυτό του!

Αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη με θέμα: «Ο Συνήγορος του Πολίτη οφείλει να προσαρμόσει τη λειτουργία του σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4488/2017 και στη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ (CRPD)»
 
Διάχυση Πληροφόρησης


Αριθμός Υπόθεσης: 272071


 Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Θέμα: «Ο Συνήγορος του Πολίτη οφείλει να προσαρμόσει τη λειτουργία του σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4488/2017 και στη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ (CRPD)»


Αξιότιμε Συνήγορε του Πολίτη!

Επιθυμώ να σας αναφέρω τα εξής:


α)  Η Ετήσια Ειδική Έκθεση που προβλέπεται από το άρθρο 72, ν.4488/2017 έχει αφαιρεθεί από την ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Πολίτη ή δεν υπάρχει πλέον σε εμφανές σημείο ανάμεσα στις ετήσιες εκθέσεις.

β) Στην ιστοσελίδα του ΣτΠ δεν αναφέρεται πουθενά η ειδική αρμοδιότητα που του έχει δοθεί από το άρθρο 72, ν. 4488/2017.

γ) Στην ιστοσελίδα του ΣτΠ δεν έχουν δημοσιευτεί οι Τελικές παρατηρήσεις και οι Συστάσεις στην αρχική έκθεση της Ελλάδας (
CRPD) της Επιτροπής για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ που εξέτασε τον περασμένο Σεπτέμβριο την Ελλάδα για την εφαρμογή της Σύμβασης.

δ) Στην ιστοσελίδα του ΣτΠ δεν υπάρχει ιδιαίτερη φόρμα αναφορών για τις υποθέσεις που αφορούν παραβίαση των δικαιωμάτων των ΑμεΑ.

Σύμφωνα όμως με το άρθρο 21 της Σύμβασης (CRPD) θα πρέπει να υπάρχει προσβασιμότητα στην Πληροφορία και στην Επικοινωνία ενώ με τις ελλείψεις των α, β, γ, και δ στοιχείων που σας αναφέρω τα ΑμεΑ δεν απολαμβάνουν τα απορρέοντα από το άρθρο 21 δικαιώματά τους.

Επιθυμώ επίσης να σας υπενθυμίσω την υπ’ αρ. 49 Σύσταση της Επιτροπής του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ, από τις τελικές Συστάσεις και Παρατηρήσεις που έγιναν προς το ελληνικό Κράτος, στις 29.10.2019:

49.          Με βάση τη Σύμβαση και της κατευθυντήριες οδηγίες για ανεξάρτητα πλαίσια παρακολούθησης και τη συμμετοχή της στο έργο της Επιτροπής (CRPD/C/1/Rev.1, annex), η Επιτροπή συνιστά στο συμβαλλόμενο Κράτος να ενισχύσει το εθνικό πλαίσιο παρακολούθησης και εφαρμογής, να διασφαλίσει την αποτελεσματική λειτουργία του και τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των αρμόδιων εμπλεκόμενων φορέων, βάσει διαφανών διαδικασίων και με την πλήρη συμμετοχή των οργανώσεων των ατόμων με αναπηρία. Παροτρύνει το συμβαλλόμενο Κράτος να ορίσει την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου ως μέρος του ανεξάρτητου μηχανισμού παρακολούθησης βάσει του Άρθρου 33 της Σύμβασης. Σύμφωνα με το γενικό σχόλιο Αρ. 7 (2018) για τη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών με αναπηρία, μέσω των αντιπροσωπευτικών της οργανώσεων, στην εφαρμογή και παρακολούθηση της Σύμβασης, η Επιτροπή συνιστά στο συμβαλλόμενο Κράτος να διασφαλίσει την παροχή κατάλληλων πόρων της οργανώσεις των ατόμων με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένης της στήριξης μέσω ανεξάρτητης και αυτοδιαχειριζόμενης χρηματοδότησης, προκειμένου να συμμετέχουν στα ανεξάρτητα πλαίσια παρακολούθησης που έχουν την αρμοδιότητα να παρακολουθούν την εφαρμογή της Σύμβασης.

Σύμφωνα με τα παραπάνω θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια στις διαδικασίες ενώ έχει γίνει και η πρόταση να οριστεί η  Ελληνική Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου ως μέρος του ανεξάρτητου μηχανισμού παρακολούθησης βάσει του Άρθρου 33 της Σύμβασης. Ωστόσο, δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής κάποια ενέργεια σχετικά.

Επίσης, επισημαίνεται το κεφάλαιο ΙV και οι συστάσεις υπ’ αρ. 51-53:

 IV.         Παρακολούθηση

Διάχυση πληροφόρησης

50…
51.          Η Επιτροπή ζητά από το συμβαλλόμενο Κράτος να υλοποιήσει τις συστάσεις που περιλαμβάνονται στις παρούσες τελικές παρατηρήσεις. Συνιστά στο συμβαλλόμενο Κράτος να μεταφέρει τις τελικές παρατηρήσεις για εξέταση και ανάληψη δράσης προς τα μέλη της Κυβέρνησης και του Κοινοβουλίου, προς αξιωματούχους σε αρμόδια υπουργεία, προς τη δικαστική εξουσία και μέλη αρμόδιων ομάδων επαγγελματιών, όπως τους εκπαιδευτικούς, το ιατρικό προσωπικό και τους νομικούς επαγγελματίες, καθώς επίσης και προς τις τοπικές αρχές, τον ιδιωτικό τομέα και τα μέσα ενημέρωσης, χρησιμοποιώντας σύγχρονες στρατηγικές κοινωνικής επικοινωνίας.
52.          Η Επιτροπή παροτρύνει σθεναρά το συμβαλλόμενο Κράτος να εμπλέξει τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, κυρίως τις οργανώσεις των ατόμων με αναπηρία, στην προετοιμασία της περιοδικής της έκθεσης.
53.          Η Επιτροπή ζητά από το συμβαλλόμενο Κράτος να διαδώσει ευρέως, στην εθνική και σε μειονοτικές γλώσσες, στη νοηματική γλώσσα και σε προσβάσιμες μορφές, τις παρούσες τελικές παρατηρήσεις, συμπεριλαμβάνοντας τις μη κυβερνητικές οργανώσεις και τις αντιπροσωπευτικές οργανώσεις των ατόμων με αναπηρία, και τα ίδια τα άτομα με αναπηρία και τα μέλη των οικογενειών τους, και να τις διαθέσει στον ιστότοπο της κυβέρνησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Βάσει των ανωτέρω, παρακαλείται ο Συνήγορος του Πολίτη, με την ιδιότητα που του έχει ορισθεί ως Πλαίσιο Προαγωγής για την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ όπως με ενημερώσει για τις απόψεις του και για το πώς προτίθεται να ενεργήσει βάσει της ειδικής αρμοδιότητας που του έχει ορισθεί βάσει ν. 4488/2017, άρθρο 72 για να εφαρμοστούν όλα τα παραπάνω σημεία που του αναφέρω με την παρούσα αναφορά.

Από τα παραπάνω περιμένουμε από τον ΣτΠ, με την ειδική αρμοδιότητα που του έχει ορισθεί από τον ν. 4488/2017, ως Πλαίσιο Προαγωγής, όπως φροντίσει για την εφαρμογή και τη διάδοση αυτής της «Διάχυσης Πληροφόρησης», αρχικά στην επίσημη ιστοσελίδα του, κατόπιν προς τα μέλη της Κυβέρνησης και του Κοινοβουλίου, προς αξιωματούχους σε αρμόδια υπουργεία, προς τη δικαστική εξουσία, κτλ.

Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης

Άμεσα ενδιαφερόμενος πολίτης με αναπηρία, ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ

Παρακαλώ πολύ, για επικοινωνία μαζί μου και για τις όποιες επιστολές θέλετε να μου στείλετε, όπως απευθύνεστε στο email: χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Η παρούσα αναφορά θα δημοσιευτεί και θα κοινοποιηθεί και στο Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ).