Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία το ελληνικό κράτος σύμφωνα με έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη εφαρμόζει ΔΙΑΚΡΙΣΗ εις βάρος παιδιών ΑμεΑ.

Την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία επιχείρησα να την τιμήσω "βάζοντας το λιθαράκι μου" με μια ιδιαίτερης σημασίας ΑΝΑΦΟΡΑ για τα παιδιά ΑμεΑ που υποχρεώνονται παράνομα σε εμßολιασμούς.

Με συμπαράσταση προς όλα τα παιδιά ΑμεΑ και τους γονείς τους,
Ανδρέας Μπαρδάκης.


Επικαιροποίηση 03.10.2022 - ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ -  Ακολουθεί το κείμενο της ανάρτησης που έκανα στην ομάδα Συνήγορος των ΑμεΑ, στις 03.10.2022:

Δεν απαιτείται πλέον εμßολιασμός για τους ωφελούμενους σε ΚΔΑΠΑμεΑ και ΚΔΗΦ!
(NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4975, άρθρο 70, ΦΕΚ Α 187/30.9.2022)

 

Φίλες και φίλοι, επιτέλους τα καταφέραμε!
Η υποχρεωτικότητα εμßολιασμού στα παιδιά με βαριές αναπηρίες έλαβε τέλος!

Τη νίκη την οφείλουμε σ' εκείνους τους γονείς, ειδικά σ' εκείνη την απελπισμένη μάνα που είχε υποβάλει αναφορά στον Συνήγορο του Πολίτη, αλλιώς ακόμα θα ήμασταν στα σκοτάδια...

Επίσης, χάρη στο NEVRONAS.GR, που είχε δημοσιεύσει την Επιστολή του ΣτΠ, που προκλήθηκε από την αναφορά της μητέρας, μπόρεσα και βάσισα τη δική μου ΑΝΑΦΟΡΑ (03.12.2021, την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία) ασκώντας πίεση στον ΣτΠ προκειμένου να καταχωρίσει την υπόθεση στην Ειδική Ετήσια Έκθεσή του επειδή είχε σπεύσει να την κρύψει "κάτω από το χαλί" αφού αρχειοθέτησε την αναφορά της μητέρας χωρίς να έχει δοθεί απάντηση από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας (!) και χωρίς ο ΣτΠ να αναφέρει την ειδική αρμοδιότητα που έχει για τα δικαιώματα των ΑμεΑ (Πλαίσιο Προαγωγής της Σύμβασης του ΟΗΕ). Φυσικά, ούτε κουβέντα στην ιστοσελίδα του συν την ενοχική σιωπή από την πλευρά της ΕΣΑμεΑ...

Εφόσον όμως υποχρεώσαμε τον ΣτΠ να αναφέρει την υπόθεση - ΕΜΕΙΣ και όχι η ΕΣΑμεΑ που τήρησε ένοχη σιωπή ακόμα και μετά τη δημοσίευση της ΕΚΘΕΣΗΣ του (!) παρόλο που έγινε παραδοχή (από τον ΣτΠ) για εφαρμογή διακρίσεων εις βάρος ακόμα και ανήλικων παιδιών με βαριές αναπηρίες - στην Ειδική Ετήσια Έκθεσή του, η Κυβέρνηση δεν είχε τρόπο να διαφύγει από τις ευθύνες της.

Έτσι, η Κυβέρνηση αναγκάστηκε να εκδώσει νέα διάταξη - από τροπολογία της τελευταίας στιγμής σε άσχετο νόμο - για την απελευθέρωση των παιδιών με βαριές αναπηρίες από τη ΔΙΑΚΡΙΣΗ που τους είχε επιβάλει, εκθέτοντάς τα σε κινδύνους.
Η υποχρεωτικότητα εμßολιασμού κατά του COVιD - 19 δεν περιλαμβάνει όλους τους ανήλικους, αλλά μόνο παιδιά με σοβαρές αναπηρίες, τα οποία υφίστανται διάκριση στη βάση της αναπηρίας τους, καθώς ο ανήλικος πληθυσμός βρίσκεται με άνισο τρόπο εκτεθειμένος απέναντι σε ενδεχόμενους κινδύνους του εμßολιασμού, αντίθετα με ό,τι επιτάσσουν νομοθετήματα αυξημένης ισχύος.*

Τυχόν αποκλεισμός από τις υποστηρικτικές δομές ανοιχτής κοινωνικής φροντίδας κατά το χρονικό διάστημα της πανδημiας ελλοχεύει κινδύνους για τα παιδιά με αναπηρίες, καθώς οι δομές αυτές υποστηρίζουν το άτομο και τις οικογένειες ενάντια σε ενδεχόμενο κοινωνικό αποκλεισμό, παραμέληση, βία και ιδρυματοποίηση.*


* Συνήγορος του Πολίτη,
από την ειδική ετήσια Έκθεση για τα άτομα με αναπηρίες 2021.


Επικαιροποίηση 06.09.2022
Ο Συνήγορος του Πολίτη δημοσίευσε την Ειδική Έκθεση 2021 του Συνήγορου του Πολίτη για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, στην οποία συμπεριέλαβε, όπως μας είχε υποσχεθεί, θέμα στο κεφάλαιο "Πανδημία" ως «Υποχρεωτικός εμßολιασμός παιδιών με αναπηρίες για ένταξη σε δομές ανοιχτής κοινωνικής φροντίδας».

Η υποχρεωτικότητα εμßολιασμού κατά του COVιD - 19 δεν περιλαμβάνει όλους τους ανήλικους, αλλά μόνο παιδιά με σοβαρές αναπηρίες, τα οποία υφίστανται διάκριση στη βάση της αναπηρίας τους, καθώς ο ανήλικος πληθυσμός βρίσκεται με άνισο τρόπο εκτεθειμένος απέναντι σε ενδεχόμενους κινδύνους του εμßολιασμού, αντίθετα με ό,τι επιτάσσουν νομοθετήματα αυξημένης ισχύος.*

* Συνήγορος του Πολίτη,
από την ειδική ετήσια έκθεση για τα άτομα με αναπηρίες 2021.

 
Επικαιροποίηση 07.07.2022
Ο Συνήγορος του Πολίτη απάντησε με έγγραφο που μας εστάλη ηλεκτρονικά.
Με την απάντησή του, ο ΣτΠ, βεβαιώνει ότι το ζήτημα συμπεριλήφθηκε στην Ειδική Έκθεση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες του έτους 2021, η οποία υποβάλλεται προς τη Βουλή και αποστέλλεται στους αρμόδιους υπουργούς, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργού Επικρατείας, ο οποίος αποτελεί τον συντονιστικό μηχανισμό για την εφαρμογή της Σύμβασης (Ν.4074/2012, άρθρο 33, παρ. 1, Ν.4488/2017, αρ.69).

Απομένει, επομένως, να διαβάσουμε για το ζήτημα στην Ειδική Έκθεση του ΣτΠ όταν θα δημοσιευθεί.

 
Επικαιροποίηση 08.06.2022
Προσθέσαμε επιπλέον πληροφορίες με θέμα: «ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2001/20/ΕΚ (04.04.2001)». Το αρχείο έλαβε αριθμό πρωτ.
31725/08.06.2022.

Επικαιροποίηση, 14.12.2021:

Με αποστολή μηνύματος στο email posgamea@otenet.gr ενημέρωσα την ΠΟΣΓΚΑμεΑ ζητώντας της να πάρει θέση εκ νέου.

Επικαιροποίηση, 13.12.2021:
Προσθέσαμε στην αναφορά μας, στον ΣτΠ, αρχείο ως εξής: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2021/953, παρ. 36
---------------------------------------------------------------------------------------------------

(Έγγραφο με ψηφιακή βεβαίωση γνησιότητας)

Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία.

Προς:

- ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ,
κ. Γεώργιος Γεραπετρίτης
ypep@primeminister.gr

Πρωτοκολλήθηκε στο Ιδιαίτερο γραφείο του Υπουργού Επικρατείας κ. Γεραπετρίτη με τον α.π. 391/6-12-2021.

- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
ΓΓ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
κ. Πάνος Αλεξανδρής
gensecretary@justice.gov.gr

- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Βοηθός Συνήγορου του Πολίτη (Κύκλος Ίσης Μεταχείρισης)
κ. Καλλιόπη Λυκοβαρδή
lykovardi@synigoros.gr

Βοηθός Συνήγορου του Πολίτη (Κύκλος Δικαιωμάτων του Παιδιού)
κ. Θεώνη Κουφονικολάκου
t.koufonikolakou@synigoros.gr

- Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής & Τεχνοηθικής
secretariat@bioethics.gr

Η επιστολή έλαβε τον αρ. πρωτ. 111/6.12.2021 από την Επιτροπή.

 - Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
esaea@otenet.gr 

Ο αριθμός πρωτοκόλλου που δόθηκε στο έγγραφο είναι: 1661/7-12-2021

- Ελληνική Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
Υπόψη Προέδρου, κ. Μαρίας Γαβουνέλη
info@nchr.gr

- Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ - HUMAN RIGHTS COMMITTEE
  Υπόψη κ. Φωτεινής Παζαρτζή, Προέδρος της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ
phpazart@law.uoa.gr, ccpr@ohchr.org, petitions@ohchr.org

- Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights (OHCHR)
InfoDesk@ohchr.org

Αξιότιμοι κύριοι! Την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία το ελληνικό κράτος σύμφωνα με έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη εφαρμόζει ΔΙΑΚΡΙΣΗ εις βάρος παιδιών ΑμεΑ.

Ως εκ τούτου,
σας κοινοποιώ το κείμενο της αναφοράς που υπέβαλα, σήμερα, στον Συνήγορο του Πολίτη, προς δική σας ενημέρωση και προκειμένου να πράξετε τις πρέπουσες ενέργειες βάσει αρμοδιότητας.

Παρακαλώ πολύ, όπως πρωτοκολλήσετε το παρόν έγγραφο κι όπως με ενημερώσετε άμεσα για τον αρ. πρωτοκόλλου που θα λάβει από την υπηρεσία σας, βάσει άρθρου 12 του ΚΔΔ.

Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης.

Ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας «Συνήγορος των ΑμεΑ.

-------------------------------------------------------------------------------

 

Αρ. Υπόθεσης Αναφοράς: 308652, 03.12.2021

Αναφορά προς Συνήγορο του Πολίτη – υπό την ειδική αρμοδιότητα που έχει ως «Πλαίσιο Προαγωγής» για την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ (ν. 4488/2017, άρθρο 72), με θέμα: «ΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΠ ΩΣ “ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ” ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΜΕΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΚΔΑΠΑΜΕΑ ΚΑΙ ΚΔΗΦ».

Υπόψη επίσης της κ. Καλλιόπης Λυκοβαρδή (Ίση Μεταχείριση)
lykovardi@synigoros.gr

και της κ. Θεώνης Κουφονικολάκου
Βοηθός Συνήγορου του Πολίτη (Δικαιώματα του παιδιού)
t.koufonikolakou@synigoros.gr

Αξιότιμε Συνήγορε του Πολίτη!
Κατόπιν της ενημέρωσής μας για την επιστολή σας, με  αρ. πρωτ. 304259/52773/2021, 29.09.2021, προς το Υπουργείο Εργασίας, με θέμα «Υποχρέωση εμßολιασμού παιδιών με αναπηρίες σε ΚΔΑΠΑμεΑ και ΚΔΗΦ», την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, αναλάβαμε το καθήκον να σας αναφέρουμε τα εξής:


Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 206, Ν. 4820/2021, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ:

Μετά την τροποποίηση που ψηφίστηκε, με έναρξη ισχύος από 02.10.2021, στο άρθρο 206, ν. 4820/2021, προστέθηκε εδάφιο στην παρ. 4, ως εξής:  «Ειδικώς τα άτομα με αναπηρία που αδυνατούν να υποβληθούν στη διαδικασία του εμßολιασμού για αντικειμενικούς λόγους, που σχετίζεται με την πραγματική τους κατάσταση, ως συνέπεια των παθήσεών τους, όπως οι βαριές περιπτώσεις αυτισμού και επιληψίας, δύνανται να εξαιρούνται από την υποχρέωση εμßολιασμού, με αιτιολογημένη εισήγηση του θεράποντος ιατρού τους και κατόπιν έγκρισης από τις επιτροπές του δεύτερου εδαφίου».

Παρόλο που στο κείμενο της αρχικής τροπολογίας[1] της διάταξης αναφέρεται ότι «οι προβλεπόμενες συνέπειες που συνδέονται στενά της υποχρεωτικότητας του εμßολιασμού εναρμονίζονται με την αρχή της αναλογικότητας[2] καθώς περιορίζονται στην λήψη των αναγκαίων μέτρων προς εξυπηρέτηση του επιδιωκόμενου επιτακτικού σκοπού δημοσίου συμφέροντος», διαπιστώνουμε ότι δεν έχει ληφθεί το βασικό στοιχείο του «ηπιότερου μέτρου» (Αρχή της Αναλογικότητας), το οποίο στην περίπτωση αυτή θα ήταν η υποχρεωτική διάγνωση (self-test ή rapid-test) που αποτελεί «ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και των επαφών τους», δηλαδή «επιδημιολογική επιτήρηση» που είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Με την επιλογή ενός λιγότερο περιοριστικού μέτρου ενδεχομένως να πετύχει ο προβλεπόμενος σκοπός (εμßολιασμός έως το κατώφλι του τοίχους ανοσίας).

Παρακάτω, στην αρχική τροπολογία αναφέρεται επίσης: «Σημειώνεται ότι οι κατηγορίες του προσωπικού αφενός μονάδων φροντίδας ηλικιωμένων και ατόμων με αναπηρία, αφετέρου δομών υγείας αναδεικνύονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο ως κρίσιμες ομάδες-στόχοι για τη διεύρυνση της εμßολιαστικής κάλυψης» και συνεχίζει παραθέτοντας τον σύνδεσμο που οδηγεί στο European Center for Disease Prevention and Control, ο οποίος όμως δεν διακρίνεται καθαρά, γι’ αυτό και δεν μπορέσαμε να βρούμε το σχετικό αρχείο.
Δηλαδή, διαπιστώνουμε ότι η αναφορά της τροπολογίας αναφέρεται μόνο στο προσωπικό των μονάδων φροντίδας ατόμων με αναπηρία, ενώ αγνοούμε (διατηρώντας επιφυλάξεις) αν το European Center for Disease Prevention and Control συμπεριλαμβάνει και τις ανοικτές δομές ΚΔΑΠΑμεΑ και ΚΔΗΦ, αφού, όπως επεσήμανε και ο ΣτΠ με την επιστολή του, για τις 
δομές ΚΔΑΠ[3], στις οποίες δύνανται να απασχολούνται και παιδιά με ελαφριάς μορφής κινητικές ή αισθητηριακές αναπηρίες (αφού άλλωστε θέτουν και ως προϋπόθεση να εξασφαλίζουν προσβασιμότητα στα άτομα με αναπηρία), δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικότητας εμßολιασμού στους ωφελούμενούς τους ούτε καν στο προσωπικό τους. Οι δομές ΚΔΑΠ, δηλαδή, δεν έχουν ενταχθεί στη διάταξη του άρθρου 206, ν. 4820/2021 ούτε καν σε σχέση με το προσωπικό των ΚΔΑΠ, παρόλο που υπάγονται στην αρμοδιότητα του ίδιου Υπουργείου (Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων).


Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΗΘΙΚΗΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ:

Από τη Σύσταση της Επιτροπής Βιοηθικής (14.06.2021), η οποία ερωτήθηκε από τον Πρωθυπουργό, προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά με τη δυνατότητα πρόβλεψης διατάξεων περί υποχρεωτικότητας εμßολιασμού, η Επιτροπή γνωμοδότησε μόνο για ορισμένες επαγγελματικές ομάδες στον χώρο της υγείας. [4]

Παραθέτουμε σχετικά αποσπάσματα από τη Σύσταση της ΕΕΒ:

Από τη σελ. 11: «…ο εμßολιασμός ως αναγκαίος όρος δεν παύει να συνιστά έντονη παρεμβατική πράξη στο σώμα του προσώπου, κάτι που δεν επιτρέπεται να παραβλεφθεί. Πέραν αυτού η επιβολή της υποχρεωτικότητας ενέχει τον κίνδυνο να μειώσει την εμπιστοσύνη στους φορείς δημόσιας υγείας ή και να προκαλέσει αντιδράσεις που θα τροφοδοτήσουν το αντιεμßολιαστικό κλίμα. Συνεπώς η επιλογή αυτή πρέπει να είναι η τελευταία, εφ’ όσον έχουν εξαντληθεί οι ηπιότερες εναλλακτικές επιλογές που μπορεί να εξυπηρετούν εξ ίσου τον επιδιωκόμενο σκοπό. Η Επιτροπή επισημαίνει ότι η παρακάτω σύσταση αφορά μόνο στις συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες του προσωπικού των μονάδων υγείας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στο προσωπικό μονάδων περίθαλψης ευπαθών ομάδων».

Σελ. 13: «β) Μέτρα ενθάρρυνσης/αποθάρρυνσης.
…ή αντικατάσταση των self-tests με rapid tests (με συχνή χρήση των τελευταίων) θα μπορούσαν να υιοθετηθούν ως μέτρα αποθάρρυνσης της αποφυγής εμßολιασμού».
Εμείς προσθέτουμε:  Και να υιοθετηθούν τα διαγνωστικά
self και rapid test ως το «ηπιότερο μέτρο» προκειμένου να γίνεται σεβαστή η Αρχή της Αναλογικότητας του Συντάγματος, όπως αναφέρουμε παραπάνω και χωρίς δική μας οικονομική επιβάρυνση αφού ήδη καταβάλλουμε φόρους για την Υγεία κι αφού αυτό, κατά τη γνώμη μας, αποτελεί διάκριση εις βάρος των μη εμßολιασμένων.

Σημειώνουμε, παρεμπιπτόντως, ότι υποβάλαμε ερώτημα προς τον Πρωθυπουργό, στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ, Vouliwatch, το οποίο έλαβε περισσότερες από 2.500 υποστηρίξεις, από πολίτες, με θέμα: «Γιατί να πληρώνουμε τα rapid test αφού καταβάλλουμε φόρους για την Υγεία;», το οποίο όμως ο Πρωθυπουργός αδιαφορεί να απαντήσει παρόλο που έχει ενημερωθεί από τους διαχειριστές του Vouliwatch ότι θα ήταν δίκαιο να απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα που ουσιαστικά του το κάνουν χιλιάδες πολίτες. [5]

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ.

Στην επιστολή του ΣτΠ, υπ’ αρ. πρωτ. 304259/52773/2021 (29.09.2021) επισημαίνουμε τις εξής παραλείψεις:

- Ο ΣτΠ, παρόλο που αναφέρει τη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ και τη νομοθεσία με τις κατευθυντήριες κι οργανωτικές διατάξεις για την εφαρμογή της Σύμβασης (ν. 4488/2017), δεν επικαλείται την ειδική αρμοδιότητα που του έχει ορισθεί από τον ν. 4488/2017, άρθρο 72, ως «Πλαίσιο Προαγωγής για την Εφαρμογή της Σύμβασης».

- Ο ΣτΠ, ενώ επισημαίνει το άρθρο 68 του ν. 4488/2017, το οποίο αναφέρεται στον Συντονιστικό Μηχανισμό του άρθρου 69 (Υπουργός Επικρατείας), στο Κεντρικό Σημείο Αναφοράς του άρθρου 70 (Γενική Γραμματεία Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης) και το αναπηρικό κίνημα (αναπηρικές οργανώσεις, ΕΣΑμεΑ), δεν φαίνεται να έχει ενημερώσει (αφού δεν κοινοποίησε την επιστολή του) τους παραπάνω φορείς, παρά μόνο το Υπουργείο Εργασίας, ενώ ούτε καν έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του αυτό το εξαιρετικής σοβαρότητας ζήτημα - αφού ο ίδιος επισημαίνει ότι «Τα παιδιά με αναπηρία υφίστανται διάκριση λόγω της αναπηρίας τους»! Επίσης, αναφέρει ότι η διάταξη του νόμου 4820/2021, άρθρο 206, προβληματίζει κι ότι είναι επισφαλής δικαιοπολιτικά.


ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΝΩΣΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Ενδεχομένως, οι προβληματικές κι επισφαλείς δικαιοπολιτικά διατάξεις του άρθρου 206, ν. 4820/2021, να παραβιάζουν και την Ευρωπαϊκή Οδηγία ΕΕ 2021/95336, την ουσία της παραγράφου 36, σύμφωνα με την οποία:
«Είναι αναγκαίο να αποτρέπονται οι διακρίσεις, άμεσες ή έμμεσες, σε βάρος των προσώπων που δεν έχουν εμßολιαστεί, για παράδειγμα για ιατρικούς λόγους, επειδή δεν ανήκουν στην ομάδα-στόχο για την οποία χορηγείται ή επιτρέπεται επί του παρόντος το εμßόλιο κατά της COVID-19, όπως τα παιδιά, ή επειδή δεν είχαν ακόμη τη δυνατότητα να εμßολιαστούν ή επέλεξαν να μην το πράξουν. Κατά συνέπεια, η κατοχή πιστοποιητικού εμßολιασμού, ή η κατοχή πιστοποιητικού εμßολιασμού που αναφέρει εμßόλιο κατά της COVID-19, δεν θα πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος ελεύθερης κυκλοφορίας ή για τη χρήση διασυνοριακών υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών, για παράδειγμα υπηρεσιών αεροπορικής ή σιδηροδρομικής μεταφοράς ή μεταφοράς με λεωφορείο ή πορθμείο ή με οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο. Επιπλέον, ο παρών κανονισμός δεν μπορεί να ερμηνευθεί υπό την έννοια ότι θεσπίζει δικαίωμα ή υποχρέωση εμßολιασμού».

 

Κατόπιν των ανωτέρω κι εφόσον το Υπουργείο Εργασίας δεν έχει ανταποκριθεί, παρακαλούμε τον Συνήγορο του Πολίτη όπως λάβει υπόψη του τις επισημάνσεις που του κάνουμε και να:

- Παρέμβει άμεσα και αποτελεσματικά, αυτή τη φορά επικαλούμενος την ειδική αρμοδιότητα που έχει ως «Πλαίσιο Προαγωγής», βάσει ν. 4488/2017, άρθρο 72.

- Ενημερώσει άμεσα τον Υπουργό Επικρατείας, τη Γ.Γ. Διαφάνειας κι Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης, βάσει ν. 4488/2017, άρθρο 70.

- Ενημερώσει άμεσα την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, βάσει Ν. 4488/2017, άρθρα 68 και 72 αφού έχει ορισθεί και ως Συνεργάτης του Συνηγόρου του Πολίτη για την εκπλήρωση της αποστολής του.

- Αναρτήσει σχετικό δημοσίευμα, για το τόσο σοβαρό ζήτημα, στην επίσημη ιστοσελίδα του www.synigoros.gr προκειμένου να ενημερωθεί η κοινωνία και όλες οι αναπηρικές οργανώσεις.


Επισημαίνουμε επίσης ότι εκκρεμεί η αναφορά μας στον ΣτΠ, υπόθεση, υπ΄αρ. 272071,  για ΜΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ – από τον Δεκέμβριο του 2019 ενώ δεν μας έχει δοθεί η παραμικρή πληροφορία για την εξέλιξη της υπόθεσής μας. Με την παρούσα αναφορά παρακαλούμε για άμεση ενημέρωση της παραπάνω υπόθεσης.
[6]

Επίσης, εκκρεμεί η αναφορά μας, υπόθεση, υπ΄αρ. 297177, 09.04.2021, με θέμα «Παραβίαση διεθνών δικαιωμάτων των ΑμεΑ και των ασθενών στα μέτρα περιορισμού στη μετακίνηση», για την οποία παρακαλώ για μια άμεση ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσης. [7]


Ολοκληρώνοντας, παρακαλώ τον ΣτΠ, τα έγγραφα που μου στέλνει να μου τα στέλνει με τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας στο email που του έχω δηλώσει (βάσει ν. 4727/2020, άρθρα 29 και 34).


Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης,

άμεσα ενδιαφερόμενος πολίτης με αναπηρία, με το δικαίωμα που μου δίνει η CRPD, άρθρο 33, παρ. 3 (Ν. 4074/2012) να εμπλέκομαι και να συμμετέχω πλήρως στη διαδικασία παρακολούθησης της εθνικής εφαρμογής της Σύμβασης, και ως ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, δημιουργός της μεγαλύτερης διαδικτυακής κοινότητας για τα δικαιώματα των ΑμεΑ «Συνήγορος των ΑμεΑ» (αφού απαριθμεί περισσότερα από 68.000 μέλη μέχρι στιγμής) [8].


Υ.Γ. Η αναφορά θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο και θα σταλεί με το email σε όλους τους αρμόδιους και λοιπούς ενδιαφερόμενους φορείς.



Συνημμένα αρχεία (ενεργοί σύνδεσμοι):

- Έγγραφο του Συνήγορου του Πολίτη, 29.09.2021[9]
- Εγκύκλιος Υπουργείου Εργασίας, 31.08.2021
[10]
- Σύσταση από Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής & Τεχνοηθικής
[11]



[1] Ν. 4820/2021, Αρ. Τροπολογίας: 999/84 21.7.2021, σελ. 11
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/11698835.pdf

[2] Αρχή της Αναλογικότητας, βλέπε άρθρο 25 του Συντάγματος.

[3] ΚΔΑΠ: Οι δομές του άρθρου 1 και όχι του άρθρου 2, του Ν. 4756/2020.

[4] Ετήσια Έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής & Τεχνοηθικής, σελ. 9: «Η πρώτη Σύσταση της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής και Τεχνοηθικής ασχολήθηκε με το ζήτημα της δυνατότητας πρόβλεψης υποχρεωτικού εμßολιασμού των ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, καθώς και όλων όσοι στελεχώνουν δομές υγείας (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) ή δομές περίθαλψης ευπαθών ομάδων (ηλικιωμένων, ατόμων με χρόνιες παθήσεις ή ατόμων με αναπηρία), μετά από σχετικό ερώτημα του Πρωθυπουργού».

[11] https://www.synigoros.gr/resources/stp-report-files/0-recommendation_mandatory_vaccination_certain_professional_groups_final_gr-1638488674300.pdf

 Σχετική η ομιλία μου στην εκπομπή της ΕΡΤ Κομοτηνής "Αθέατα Δημοσιογραφικά", 06.12.2021, με τη Βασιλική Μαχαίρα.


https://youtu.be/67HvuG9YnWs

 https://logistis-amea.blogspot.com/

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

«Φοβοῦ τοὺς Δαναοὺς καὶ δῶρα φέροντας»

Ένα κάπως διαφορετικό άρθρο απ' ό,τι σας έχω συνηθίσει (αρχική δημοσίευση στο Facebook, στις 15.11.2021).

(Προς αποφυγή λογοκρισίας κάποια γράμματα αντικαθίσταται με σύμβολα ή με λατινικούς χαρακτήρες). Νομίζω ότι είμαι έτοιμος να εκφράσω δημοσίως το δικό μου συμπέρασμα, όσο αβάσιμο κι αν μπορεί να φανεί εκ πρώτης όψης. Δεν είμαι ειδικός, κρίνω όμως βάσει των συμπεριφορών που παρατηρώ, που όλο και περισσότερο μοιάζουν σαν να έχει ήδη συμβεί το Peak Oil, αλλά δεν γίνεται να βγει κανείς να το παραδεχτεί.


Μετά από πρόσφατο δημοσιευμένο άρθρο έγκριτου Έλληνα Οικονομολόγου που προτιμάει τις πολιτικές ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ στα τρία δις, για να μην οδηγηθεί η ανθρωπότητα στην καταστροφή, επίσης, μετά από τις πρόσφατες δηλώσεις διαπρεπή Έλληνα Συνταγματολόγου, περί ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ των ανεμßολiαστων σε εμßολιασμό, πλέον δεν έχω αμφιβολίες για το εξής (Είμαι αναγκασμένος να σας μιλήσω συμβολικά και ο νοών νοείτω. Δεν αναλαμβάνω ευθύνη για το τι θα καταλάβει ο καθένας καθώς δεν γίνεται όλοι να καταλαβαίνουν ή και να ερμηνεύουν συμβολισμούς με τον ίδιο τρόπο):

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι τέλεια οχυρωμένος από τη Μητέρα Φύση, τόσο πολύ μάλιστα που η οχύρωση αυτή του επιτρέπει να υπάρχει εδώ και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια κατανικώντας κάθε βιολογική απειλή που υπάρχει στη Φύση παρά τις όποιες απώλειες.

Γνωρίζουμε ότι από την Ιλιάδα του Ομήρου η Τροία έπεσε χάρη στην εξυπνάδα του πολυμήχανου Οδυσσέα αφού εκείνος επινόησε το τέχνασμα του Δούρειου Ίππου. Μέσα σ΄αυτόν κρύφτηκε ο Οδυσσέας και οι άνδρες του. Οι Τρώες έβαλαν τον Δούρειο Ίππο μέσα στην πόλη τους εκλαμβάνοντάς τον ως δώρο. Κι έτσι, τη νύχτα, όταν οι Τρώες κοιμόντουσαν, εφησυχασμένοι και ανυποψίαστοι, ο Οδυσσέας και οι άνδρες του άνοιξαν την πύλη της Τροίας για να εισβάλουν οι Αχαιοί. Τα υπόλοιπα τα ξέρουμε από τη μυθολογία.

Έχοντας πάντα στο μυαλό μου το Peak Oil, του οποίου της θεωρίας είμαι οπαδός, μετά από χιλιάδες ώρες ενασχόλησης με τα επίκαιρα, και παρατηρώντας μια ΑΠΟΤΟΜΗ κατεύθυνση της Κυβέρνησης, που μοιάζει περισσότερο με μανία, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ που αποδείχθηκε από έγκυρες επιστημονικές μελέτες ότι ο εμßολιασμός ΔΕΝ εμποδίζει τη μετάδοση, αυτό που πλέον μπορώ και αφουγκράζομαι είναι ότι κάπου "παραφυλάνε οι Αχαιοί και περιμένουν τους δικούς τους να ανοίξουν την πύλη της Τροίας"...

Ο Δούρειος Ίππος στα αγγλικά λέγεται Trojan Horse και όσοι γνωρίζουν τα βασικά της πληροφορικής γνωρίζουν τι είναι τα λεγόμενα Trojans (κακόβουλα προγραμματάκια) και ποιον ρόλο αναλαμβάνουν.

Στην πραγματικότητα δεν μπορώ να ξέρω τι μπορεί να συμβολίζουν οι "Αχαιοί", αλλά είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για κάτι μεγάλο, πολύ δυνατό, ίσως εξαιρετικά καταστροφικό και περιμένει την κατάλληλη στιγμή, μέχρι να ανοίξει η "πύλη", για να εισβάλει και θα είναι πολύ πραγματικό, σαρωτικό... Και τότε θα το γνωρίσουμε όλοι, μόνο που θα είναι πολύ αργά...

Εύχομαι να αποδειχθούν υπερβολικοί κι εξωπραγματικοί οι συλλογισμοί μου. Ωστόσο, υπερβολικά - και ίσως και "εξωπραγματικά" - μου φαίνονται αυτά που πλέον δηλώνουν ανενόχλητα και χωρίς δισταγμό κάποιοι διαπρεπείς επιστήμονες του συστήματος.

Αγαπητοί φίλοι, η πρότασή μου προς όλους εσάς είναι η εξής: ΟΧΥΡΩΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ "ΤΡΟΙΑ"!

Ανδρέας Μπαρδάκης,
ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ.

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Πώς και πού κάνουμε καταγγελία όταν τα ΚΕΠΑ δεν μας χορηγούν αντίγραφα για τις τρισέλιδες αποφάσεις αναπηρίας μας

*** Η αναιτιολόγητη άρνηση χορήγησης των τρισέλιδων του ΚΕΠΑ στον ενδιαφερόμενο που έχει δικαίωμα κατά τις διατάξεις του αστικού δικαίου συνιστά και έγκλημα του Ποινικού Κώδικα ***

ΠΚ 222, Υπεξαγωγή Εγγράφων:
Όποιος με σκοπό να βλάψει άλλον αποκρύπτει, βλάπτει ή καταστρέφει έγγραφο του οποίου δεν είναι κύριος ή δεν είναι αποκλειστικά κύριος ή που άλλος έχει δικαίωμα, κατά τις διατάξεις του αστικού δικαίου, να ζητήσει την παράδοση ή την επίδειξή του τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο έτη ή χρηματική ποινή.


Σ' αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθεί η αρμόδια εισαγγελική αρχή κατ' οποιονδήποτε τρόπο, όπως π.χ. και με απλή κοινοποίηση με αποστολή email.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι γεγονός ότι το άρθρο μας «ΤΑ ΤΡΙΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΕΠΑ - ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ EMAIL» προξένησε πολλές ηλεκτρονικές αιτήσεις εκ μέρων των πολιτών προκειμένου να τους χορηγηθούν, με το email, αντίγραφα με τις τρισέλιδες αποφάσεις αναπηρίας τους.

Όμως, μας αναφέρουν αρκετά μέλη της ομάδας μας "Συνήγορος των ΑμεΑ" ότι υπάρχουν ακόμα κάποιες γραμματείες ΚΕΠΑ που αναιτιολόγητα δεν χορηγούν τα αντίγραφα, παρά την οδηγία που έχουν λάβει από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

Κατόπιν τούτου, καθίσταται αναγκαίο να ενημερώσουμε τα άτομα με αναπηρίες για το δικαίωμα που έχουν να μπορούν να υποβάλλουν καταγγελίες στις αρμόδιες ανεξάρτητες αρχές.

Το γεγονός με τη μη χορήγηση των αντιγράφων των τρισέλιδων αποφάσεων αναπηρίας (πρακτικά υγειονομικών επιτροπών) το αναφέρει και ο Συνήγορος του Πολίτη στην Ειδική Ετήσια Έκθεση για τα δικαιώματα των ΑμεΑ.

ΣτΠ: Ειδική Ετήσια Έκθεση για τα ΑμΕΑ, σελ. 59

 Πώς και πού κάνουμε καταγγελία όταν τα ΚΕΠΑ δεν μας χορηγούν αντίγραφα για τις τρισέλιδες αποφάσεις αναπηρίας μας:


Εφόσον πέρασαν είκοσι (20) ημέρες και δεν μας χορήγηθηκαν τα δημόσια έγγραφα, στα οποία έχουμε εύλογο ενδιαφέρον, τότε έχει διαπραχθεί παραβίαση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ΚΔΔ), Ν. 2690/1999, άρθρο 5, παρ.1 και παρ. 6. Αρμόδια αρχή για υποβολή καταγγελίας είναι η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Επίσης, αν δεν μας χορηγήθηκε βεβαίωση με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής μας τότε έχει διαπραχθεί και παραβίαση του άρθρου 12 του ΚΔΔ. Αν αρνούνται να μας τα στείλουν ηλεκτρονικά (ενώ το έχουμε ζητήσει) τότε έχει διαπραχθεί και παραβίαση του νόμου 4727/2020, περί Ψηφιακής Διακυβέρνησης, άρθρο 29 και 34. 

Επικαιροποίηση 02.11.2021: Με τη μη χορήγηση των εγγράφων παραβιάζεται και ο Κανονισμός Λειτουργίας του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), άρθρο 34, Πρόσβαση στα στοιχεία του ιατρικού διοικητικού φακέλου.

Πώς υποβάλουμε καταγγελία στη ΕΑΔ (προτείνουμε το email και την ειδική φόρμα):

https://aead.gr/contact

 

Εφόσον πέρασαν τριάντα (30) ημέρες και δεν μας χορηγήθηκαν τα δημόσια έγγραφα στα οποία έχει γίνει επεξεργασία των ευαίσθητων δεδομένων της υγείας μας, έχει διαπραχθεί παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΓΚΠΔ).

Συγκεκριμένα, παραβιάζονται τα εξής δικαιώματα:

  • Δικαίωμα ενημέρωσης και διαφάνεια (άρθρα 12-14 ΓΚΠΔ): Είναι το δικαίωμα να γνωρίζετε ποιος επεξεργάζεται τα δεδομένα σας, ποια είναι αυτά και για ποιον λόγο. Οι οργανισμοί που επεξεργάζονται δεδομένα σας πρέπει να σας παρέχουν σαφείς πληροφορίες σε απλή γλώσσα.
  • Δικαίωμα πρόσβασης του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 15 ΓΚΠΔ): Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε δωρεάν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα που διαθέτει ένας οργανισμός.
     
    Σύμφωνα με το άρθρο 15 ΓΚΠΔ, εάν έχετε υποβάλει με τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας (email) αίτηση για χορήγηση των τρισέλιδων αντιγράφων και ΔΕΝ σας χορηγήθηκαν εντός 30 ημερών, αντίστοιχα με ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας, τότε επίσης υπάρχει παραβίαση - εκτός αν εσείς ζητήσατε να σας χορηγηθούν με άλλον τρόπο. 

Συμβουλή: Πριν επιχειρήσετε να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) συμβουλεύουμε πρώτα να στείλετε γραπτό αίτημα στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ ή DPO) του e-ΕΦΚΑ μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης: dpo@efka.gov.gr το οποίο μπορείτε να κοινοποιήσετε (για αποδεικτικό στοιχείο) στο contact@dpa.gr (ΑΠΔΠΧ). Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί η προαναφερόμενη διαδικασία, η Αρχή ενδέχεται να μην εξετάσει την καταγγελία.
 
 Εάν περάσουν 30 ημέρες και το ζήτημα δεν επιλυθεί ούτε και από τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιμένετε κι άλλο, μπορείτε πλέον να υποβάλετε καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ. Σε περίπτωση που περάσουν 50 ημέρες και ο ΥΠΔ δεν σας απάντησε μπορείτε να τον καταγγείλετε στην ΕΑΔ για πειθαρχικό παράπτωμα ή και να υποβάλετε Αναφορά στον ΣτΠ ζητώντας την παρέμβασή του.

Η καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ μπορεί να γίνει με σύνδεση με χρήση των κωδικών taxisnet σε ειδική φόρμα. Μπορεί να υποβληθεί και με άλλους τρόπους αν τεκμηριωμένα δεν μπορεί να γίνει χρήση των κωδικών του Taxisnet. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://www.dpa.gr/index.php/el/polites/katagelia_stin_arxi#

Σύνδεση με τους κωδικούς taxisnet


ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΣτΠ: Ειδική Ετήσια Έκθεση για τα ΑμΕΑ, σελ. 59

Είναι σημαντικό να επικαλεστούμε την Ειδική Αρμοδιότητα που ο ΣτΠ έχει ως "Πλαίσιο Προαγωγής" για την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, βάσει Ν. 4488/2017, άρθρο 72.

Η Αναφορά στον ΣτΠ επίσης γίνεται με διάφορους τρόπους. Προτείνεται η ηλεκτρονική υποβολή στην ειδική φόρμα που διατίθεται στη σελίδα του, με επισύναψη ενός αρχείου word ή pdf, στο οποίο θα έχει συνταχθεί το πλήρες κείμενο της αναφοράς.

Δεν είναι απαραίτητο να δηλωθεί κάποια διεύθυνση αλληλογραφίας καθώς οι φορείς του δημόσιου τομέα έχουν υποχρέωση να χρησιμοποιούν τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας τόσο για την επικοινωνία με τα φυσικά πρόσωπα όσο και για τη διακίνηση των δημοσίων εγγράφων, βάσει Ν. 4727/2020 (ο νόμος για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση), άρθρο 29 και άρθρο 34.

Επομένως, στην "Περιγραφή" που διαθέτει η φόρμα μπορεί να συνταχθεί το εξής κείμενο:

Με την παρούσα απευθύνομαι στον ΣτΠ, με την ειδική αρμοδιότητα που έχει ως «Πλαίσιο για την προαγωγή εφαρμογής της Σύµβασης», ν. 4488/2017, άρθρο 72.

Όπως το συνημμένο αρχείο "Αναφορά προς ΣτΠ".

Παρακαλώ τον ΣτΠ, τα έγγραφα που μου στέλνει να μου τα στέλνει με τον ηλεκτρονικό τρόπο επικοινωνίας στο email που του έχω δηλώσει (βάσει ν. 4727/2020, άρθρα 29 και 34).

Στην αναφορά μας ζητάμε την παρέμβαση του ΣτΠ επειδή παραβιάζεται καταρχάς η Σύμβαση του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ, κυρωμένης με τον ν. 4074/2012, άρθρο 21 "Ελευθερία της έκφρασης και της γνώμης και πρόσβαση στην πληροφορία". Παρομοίως παραβιάζονται και οι κατευθυντήριες-οργανωτικές διατάξεις υλοποίησης της Σύμβασης, νόμος 4488/2017, άρθρο 65, παρ. 1.

Εξυπακούεται ότι στον ΣτΠ αναφέρουμε και τις παραπάνω παραβιάσεις του ΚΔΔ και του ΓΚΠΔ. Συμβουλεύουμε τους πολίτες με αναπηρία να επικαλεστούν και να επισυνάψουν το έγγραφο του ΣτΠ, της αναφοράς μου, υπ΄αρ. 266158 (την αναφέρει ο ΣτΠ στην Έκθεσή του), το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από τον σύνδεσμο εδώ:  https://drive.google.com/file/d/1o8l3MoBN5XedvBn2jlmOz_hBbn4P11D0/view?fbclid=IwAR1BB1-6CvgbwDd4Jpe-YK2aGzzNd_VhKfvXuI7skO6_9-DrafuJjoQuuyc

Είναι σημαντικό να γίνει επίκληση και της σημείωσης που κάνει ο ίδιος ο ΣτΠ στη σελίδα 59 της Ειδικής Ετήσιας Έκθεσης για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ:

«Παρά ταύτα ο Συνήγορος συνεχίζει να δέχεται αναφορές πολιτών στους οποίους δεν χορηγείται, κατά τα ανωτέρω, η πλήρης γνωμάτευση των υγειονομικών επιτροπών με τα ονόματα των ιατρών. Ως εκ τούτου συνεχίζει να ερευνά τις συγκεκριμένες αναφορές και εφόσον κριθεί απαραίτητο θα επανέλθει».

Συμβουλή: Καλύτερα να υποβάλουμε αναφορά στον ΣτΠ εφόσον παρέλθει η προθεσμία των 30 ημερών προκειμένου να μπορέσουμε να επικαλεστούμε όλες μαζί τις παραβιάσεις που αναφέραμε προηγουμένως.

Ολοκληρώνοντας, επειδή οι υπάλληλοι όλων των γραμματειών ΚΕ.Π.Α. έχουν υπογράψει ότι έχουν λάβει γνώση της ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ που έλαβαν από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, αν δεν συμμορφώνονται με αυτές τις οδηγίες ούτε και με τις συστάσεις του ΣτΠ, ειδικά αν δεν αιτιολογούν, ενδεχομένως να διαπράττουν πειθαρχικό παράπτωμα ή ακόμα και ποινικό αδίκημα αν επιμένουν αναιτιολόγητα να μην συμμορφώνονται . Επομένως, μπορούν να υποβληθούν καταγγελίες στις Διοικήσεις τους ή ακόμα και μηνύσεις στα αστυνομικά τμήματα και στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές της χώρας.


ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:

Σε αίτηση ΝΑ ΜΑΣ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ τα ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ των αποφάσεων αναπηρίας μας, με τον ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, η ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΑΡΝΗΣΗ χορήγησής τους με τον συγκεκριμένο τρόπο (email) αποτελεί ΣΩΡΕΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ αφού παραβιάζονται οι διατάξεις του άρθρου 15 του ΓΚΠΣ, τα άρθρα 29 και 34 του ν. 4727/2020, το άρθρο 21 του ν. 4074/2021 και το άρθρο 65 του ν. 4488/2017. 

Ενώ, το να μας υποχρεώνουν να προσέλθουμε στις υπηρεσίες για να παραλάβουμε χειρόγραφα τα αντίγραφα που ζητάμε αποτελεί πρακτική μισαναπηρισμού καθώς πολλά ΑμεΑ δυσκολεύονται να μετακινηθούν ακόμα και μέχρι την τουαλέτα του σπιτιού τους!

 

Ανδρέας Μπαρδάκης,
ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας "Συνήγορος των ΑμεΑ".

 https://logistis-amea.blogspot.com/

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Η Ελληνική Λύση καρπώνεται παράνομα τον αντικαπνιστικό αγώνα που έδωσα για τα ΑμεΑ στα ΚΕΠΑ

Επειδή δεν υπάρχει πλεόν καμία αμφιβολία ότι το κόμμα της Ελληνικής Λύσης παράνομα καρπώθηκε τον αγώνα που έδωσα για την προστασία των ΑμεΑ από το παθητικό κάπνισμα μέσα στο κτίριο του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), τον Σεπτέμβριο του 2016, απευθύνω εξώδικο προς το κόμμα και τους δέκα βουλευτές του, επιφυλασσόμενος πλέον να υπερασπιστώ δικαστικά τα νόμιμα δικαιώματά μου.
 

Επικαιροποιήσεις:

01.10.2021: Αποστολή επιστολής στον Πρόεδρο της Βουλής (ΠτΒ) ζητώντας την προστασία του.

01.10.2021: Ανάρτηση με ερώτημα στο Vouliwatch, έκκληση προς τον ΠτΒ να παρέμβει. Το ερώτημα έχει λάβει περισσότερες από διακόσιες υποστηρίξεις.

04.10.2021: Αποστολή επιστολής προς τον ΠτΒ, με την οποία διευκρινίζεται ότι ζητείται να διασφαλιστεί ότι το κόμμα της Ελληνικής Λύσης δεν θα διαδώσει το ψέμα εντός του Κοινοβουλίου - κατά το παράδειγμα της κ. Μάγδας Φύσσα.

 


Ακολουθεί η εξώδικη επιστολή:
(Η επιστολή έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 6184/29.09.2021 από την Ειδική Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής).

Με εκτίμηση,

Ειδικη Γραμματεία Προέδρου Βουλής
 
ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΑΛΛΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ

ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ & ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ανδρέα Μπαρδάκη, ακτιβιστή για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, δημιουργό της διαδικτυακής κοινότητας «Συνήγορος των ΑμεΑ»

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ - ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ» ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ:

Πολιτικό κόμμα «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ - ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ»
info@elliniki-lisi.gr

 Βιλιάρδος Διονυσίου Βασίλειος ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
viliardos@analyst.gr, v.viliardos@parliament.gr

Αλεξοπούλου Κωνσταντίνου Αναστασία - Αικατερίνη Β1' ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ info@aalexopoulou.gr, a.alexopoulou@parliament.gr

Αθανασίου Ευαγγέλου Μαρία Β2' ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
m.athanasiou@parliament.gr

 Βαγενάς Κωνσταντίνου Δημήτριος Β3΄ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
dvagenas998@gmail.com

 Ασημακοπούλου Δημητρίου Σοφία - Χάιδω Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ
s.asimakopoulou@parliament.gr

Μυλωνάκης Αντωνίου Αντώνιος Α΄ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
mylonakis.antonios@gmail.com

Αβδελάς Κωνσταντίνου Απόστολος Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
avdelas@hotmail.com

Χήτας Αχιλλέως Κωνσταντίνος Β' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
chitasbox@gmail.com, k.chitas@parliament.gr

 Βελόπουλος Ιωσήφ Κυριάκος ΛΑΡΙΣΑΣ
k.velopoulos@parliament.gr

Μπούμπας Ιωάννη Κωνσταντίνος
mpoumpask@hotmail.com

 Κυρίες και κύριοι,
όπως πολύ καλά γνωρίζετε, στις 31.07.2021 σας απέστειλα ηλεκτρονική επιστολή[1] στα
email σας, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στον Πρόεδρο της Βουλής, κ. Κωνσταντίνο Α. Τασούλα και στην Ειδική Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής - από την οποία η επιστολή έλαβε τον αριθμό πρωτοκόλλου 5366/02.08.2021.
 
 Η επιστολή είχε ως θέμα: «Ζητείται η δημοσίευση της απόδειξης για τον ισχυρισμό του κόμματος ότι χάρη στις δικές του καταγγελίες στα ΚΕΠΑ έπαψε η παραβατική συμπεριφορά καπνίσματος εντός των χώρων εξέτασης των ασθενών».

 Παράλληλα, στις 02.08.2021, σας απεύθυνα δημοσίως σχετικό ερώτημα[2] στην ιστοσελίδα του Vouliwatch, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ βουλευτών και πολιτών.  Με την επιστολή και με το ερώτημα στο Vouliwatch σας καλούσα να δημοσιεύσετε τις αποδείξεις που έχετε, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση και όπως με ενημερώσετε αμέσως γι’ αυτές, προκειμένου να αποδείξετε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχετε καρπωθεί τον αγώνα που δίνω ως ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, και ως δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας «Συνήγορος των ΑμεΑ»[3] και της ομάδας «STOP ΣΤΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ»[4].

  Εσείς όμως επιδείξατε προσβλητική αδιαφορία απέναντι στο πρόσωπό μου αφού δεν μου απαντήσατε, παρά το ότι πέρασαν σχεδόν δύο μήνες. Ο λόγος που δεν μου απαντήσατε πλέον είναι φανερός αφού δεν υπάρχει παρά μόνο μία εξήγηση:

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΠΡΑΞΕΤΕ! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ: ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΨΕΥΔΕΣΘΕ ΚΑΙ ΚΑΡΠΩΝΕΣΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ!

  Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, εντελώς παράνομα, χωρίς τη συγκατάθεσή μου, αφού δεν υπήρξα ποτέ μέλος του κόμματός σας, και χωρίς να έχετε αποδείξεις, καρπώνεστε, ως δικό σας, τον δικό μου αγώνα, που έδωσα από τον Σεπτέμβριο του 2016 για την προστασία των ΑμεΑ από την έκθεσή τους σε παθητικό κάπνισμα μέσα στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), επί της οδού Πειραιώς 181, όταν κατήγγειλα την παραβίαση της αντικαπνιστικής νομοθεσίας από την υγειονομική επιτροπή που με εξέτασε - αφού στη σελίδα 426 των προγραμματικών θέσεων [5] του κόμματός σας έχετε συμπεριλάβει αυθαίρετα μια παράγραφο που λέει κατά γράμμα τα εξής: «Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι χάριν της ανωνυμίας τους τα μέλη των υγειονομικών επιτροπών των ΚΕ.Π.Α. κάπνιζαν στους χώρους εξέτασης των ασθενών! Μετά από συνεχείς καταγγελίες μας σταμάτησε επιτέλους αυτή η παραβατική συμπεριφορά».

  Σας δηλώνω ότι η παραβατική συμπεριφορά του καπνίσματος μέσα στο ΚΕ.Π.Α. σταμάτησε χάρη στην καταγγελία που υπέβαλα τον Σεπτέμβριο του 2016, η οποία προκάλεσε υγειονομικούς ελέγχους (αυτοψίες) από την αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας και τη λήψη μέτρων που έλαβε η Διοίκηση του ΙΚΑ – ενέργειες που αποδεικνύω με τις επιστολές που έλαβα, τόσο από την Περιφέρεια όσο και από τη Διοίκηση του ΙΚΑ, αφού έχω δημοσιεύσει όλες αυτές τις επιστολές με το άρθρο που είχα αναρτήσει τότε στο προσωπικό μου ιστολόγιο.[6]

 Για τους λόγους αυτούς, λόγω της σοβαρότητας του θέματος που εσείς δημιουργήσατε, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ έντονα ενώπιον κάθε αρμόδιας Αρχής για την παραπάνω αντισυμβατική και αντίθετη στο Νόμο συμπεριφορά σας, και σας ΠΡΟΣΚΑΛΩ, όπως, εντός προθεσμίας τριάντα  (30) ημερών, αφότου θα λάβετε την πρόσκλησή μου αυτή, να αποσύρετε τη συγκεκριμένη παράγραφο, ως ανωτέρω, για να μην οδηγηθώ στη δυσάρεστη θέση να ενεργήσω δικαστικά εναντίον σας (πράγμα το οποίο βεβαίως θέλω να αποφύγω) για την προάσπιση των νόμιμων δικαιωμάτων μου, που όπως γνωρίζετε οδηγούν ακόμη και στη νόμιμη αξίωση καταβολής αποζημίωσης για προσβολή της προσωπικότητάς μου και για την ηθική βλάβη που μου έχετε προκαλέσει.

 


Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021

Ο δηλών, διαμαρτυρόμενος και προσκαλών,

Ανδρέας Μπαρδάκης.


Ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας «Συνήγορος των ΑμεΑ».

 

 

Το παρόν κοινοποιείται και στους:

-          Πρόεδρο της Βουλής, κ. Κωνσταντίνο Α. Τασούλα,
president@parliament.gr

 -          Ειδική Γραμματεία Προέδρου της Βουλής
infopar@parliament.gr


Παρακαλώ την Ειδική Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής, όπως μου κοινοποιήσει τον αριθμό πρωτοκόλλου που θα λάβει η παρούσα επιστολή ως εισερχόμενο έγγραφο.

 -          Νίκο Αντωνιάδη, νομικός.
nikant2@yahoo.gr

Κυριακή 8 Αυγούστου 2021

Γιατί δεν λένε στον κόσμο ότι τα εμßόλια είναι πειραματικά;

Στα κέτρα εμßoλιασμού δεν φαίνεται να ενημερώνεται ο κόσμος ότι τα εμßόλια τελούν υπό συμπληρωματική παρακολούθηση, πράγμα που τα καθιστά πειραματικά, όπως προκύπτει από πρόχειρη δημοσκόπηση στη διαδικτυακή κοινότητα "Συνήγορος των ΑμεΑ".

"Πρόκειται για κακουργηματική πράξη" όπως υποστηρίζει ο Δρ. Δημήτριος Γάκης, τέως Διοικητής ΑΧΕΠΑ, όταν δεν τηρείται η αυστηρή διαδικασία χορήγησης πειραματικού φαρμάκου σε ασθενή, δηλαδή η πλήρης ενημέρωσή του.

Μετά το άρθρο μας, "Αθέλητοι Πειραματάνθρωποι όσοι υποχρεωθούν σε εμßολιασμό για Covid-19", επιθυμούμε να ενημερώσουμε την κοινωνία ότι βάσει του άρθρου 16 της Σύμβασης του Οβιέδο, "Προστασία των προσώπων στα οποία διενεργείται η έρευνα", επιτρέπεται η διενέργεια έρευνας επί προσώπου μόνον εφόσον συντρέχουν όλες οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

(i) Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση συγκρίσιμης αποτελεσματικότητας έναντι της έρευνας επί ανθρώπων.

(ii) Οι ενδεχόμενοι κίνδυνοι στους οποίους θα εκτεθεί το πρόσωπο δεν είναι δυσανάλογοι προς τα πιθανά οφέλη από την έρευνα.
(iii) Το ερευνητικό πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το αρμόδιο σώμα μετά από ανεξάρτητη αξιολόγηση της επιστημονικής αξίας του, συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης της σημασίας του ερευνητικού σκοπού και της μελέτης, από ομάδες ιατρών ποικίλων ειδικοτήτων, του κατά πόσον αυτό είναι ηθικώς παραδεκτό.
(iv) Τα πρόσωπα στα οποία διενεργείται η έρευνα έχουν ενημερωθεί για τα δικαιώματα και τις διασφαλίσεις που ορίζει ο νόμος για την προστασία τους.
(v) Η αναγκαία συναίνεση που προβλέπεται από το άρθρο 5 έχει δοθεί ρητά, ειδικά και είναι τεκμηριωμένη. Η συναίνεση αυτή δύναται να ανακληθεί οποτεδήποτε. 

Με ποιον τρόπο, όμως διασφαλίζονται τα παραπάνω δικαιώματα των ασθενών* αν κι εφόσον δεν ενημερώνονται από τα εμbολιαστικά κέτρα για τους πιθανούς κινδύνους από τυχόν παρενέργειες των εμßολίων καθώς και για τα δικαιώματα που εκείνοι έχουν;

* Ως ασθενής νοείται οποιοσδήποτε λήπτης παροχών υγείας, σύμφωνα με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας.

Εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 16 από τα εμßολιαστικά κέντρα;
Απ' όσο γνωρίζουμε, τα εμßολιαστικά κέντρα ζητάνε από τους ασθενείς να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο οκτώ ερωτήσεων σχετικές με τυχόν αλλεργικές παθήσεις στο ιστορικό του ασθενούς.

Πέραν της συμπλήρωσης του παραπάνω ερωτηματολογίου δεν έχουμε επαρκείς πληροφορίες για το αν εφαρμόζεται κάποιο πρωτόκολλο προηγούμενης ενημέρωσης του ασθενή.

Επιπλέον των παραπάνω, σύμφωνα με το άρθρο 26 της Σύμβασης του Οβιέδο προβλέπονται τα εξής:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΧ: Σχέση μεταξύ της παρούσας Σύμβασης και λοιπών διατάξεων

Άρθρο 26: Περιορισμοί άσκησης δικαιωμάτων

1. Δεν τίθενται περιορισμοί στην άσκηση των δικαιωμάτων και προστατευτικών διατάξεων της παρούσας Σύμβασης πλην όσων ορίζονται δια νόμου και είναι αναγκαίοι σε μια δημοκρατική κοινωνία προς το συμφέρον της δημόσιας ασφάλειας, την πρόληψη του εγκλήματος, την προστασία της δημόσιας υγείας ή την προστασία των δικαιωμάτων και ελευθεριών των άλλων.
2. Οι κατά την προηγούμενη παράγραφο περιορισμοί δύνανται να μην εφαρμόζονται ως προς τα άρθρα 11, 13, 14, 16, 17, 19, 20 και 21.

Το παραπάνω άρθρο εννοεί ότι όταν πρόκειται για τη προστασία της δημόσιας υγείας μπορούν να τίθενται περιορισμοί σε κάποια δικαιώματα που προστατεύουν τους ασθενείς. Όμως, σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο διαπιστώνουμε ότι για ορισμένα από τα δικαιώματα υπάρχει η δυνατότητα να μην εφαρμόζονται οι παραπάνω περιορισμοί.
Εύλογα, προφανώς, καθώς ο περιορισμός των προστατευτικών διατάξεων "χάριν προστασίας της δημόσιας υγείας" δεν είναι τόσο απλό θέμα, ειδικά όταν πρόκειται για:

- Διάκριση εις βάρος προσώπου επί τη βάσει του γενετικού κληρονομικού υλικού του.
- Επεμβάσεις στο ανθρώπινο γονιδίωμα.
- Προεπιλογή του φύλου του παιδιού στην ιατρικώς υποβοηθούμενη τεκνοποίηση.
- Διενέργεια βιοϊατρικής έρευνας επί προσώπου.
- Αφαίρεση οργάνων ή ιστών από ζώντα πρόσωπα.
- Ενώ, το ανθρώπινο σώμα και τα τμήματά του δεν επιτρέπεται να αποτελούν πηγή οικονομικού οφέλους.

Επομένως, θα πρέπει να προηγηθεί μια μεγάλη συζήτηση μεταξύ κράτους και κοινωνίας πριν απ' οποιαδήποτε υποχρεωτικότητα διενέργειας βιοϊατρικής έρευνας επί προσώπων όταν το κράτος επικαλείται την προστασία της δημόσιας υγείας - αφού ακριβώς για την προστασία της δημόσιας υγείας απαγορεύεται η υποχρεωτικότητα προσώπων σε πείραμα, σύμφωνα και με πολλές διεθνείς συμβάσεις (βλ. το άρθρο μας "Αθέλητοι Πειραματάνθρωποι όσοι υποχρεωθούν σε εμßολιασμό για Covid-19").

Γνωρίζουμε ότι τα εμbόλια δεν έχουν ολοκληρώσει τη Γ' φάση παραγωγής τους, η οποία κατ' εκτίμηση θα ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια. Γνωρίζουμε επίσης, ότι τα εμbόλια έχουν λάβει έγκριση υπό όρους, ότι τελούν υπό συμπληρωματική παρακολούθηση, εφόσον δεν έχουν δοκιμαστεί σε διάφορες κατηγορίες προσώπων, π.χ. ανοσοκατεσταλμένα άτομα, θηλάζουσες γυναίκες, κτλ.

Επιπροσθέτως, ένας από τους δημιουργούς της τεχνολογίας m_RNA στα εμßόλια, ο Ρόμπερτ Μαλόουν, πρόσφατα (Ιούνιος του 2020), έκανε παραδοχή ότι πρόκειται για πειραματικά εμßόλια.
https://www.tanea.gr/2021/06/26/science-technology/koronaios-emvolia-mrna-akatallila-gia-neous-18-22-eton-leei-o-efeyretis-ton-mrna/

Κατόπιν των προαναφερομένων, προκύπτουν τα εξής εύλογα ερωτήματα:

- Ενημερώνονται όσοι εμßολιάζονται στα εμßολιαστικά κέντρα για τα δικαιώματά τους και για τους πιθανούς κινδύνους;
- Μήπως εντάσσονται σε βιοϊατρική έρευνα εν αγνοία τους;
- Παράλληλα, παραβιάζονται τα θεμελιώδη δικαιώματα σε όλους όσους υποχρεώνονται σε διεξαγωγή αυτοδιαγνωστικών ελέγχων αφού έτσι υποχρεώνονται να μετέχουν σε βιοϊατρική έρευνα; (Δείτε και το άρθρο μας "Υποχρεωτικά σελφ τεστ στους μαθητές - Ζήτημα Βιοηθικής"). 

- Τελικά, για ποιον λόγο δεν ενημερώνεται η κοινωνία ότι πρόκειται για πειραματικά εμßόλια;

Ολοκληρώνοντας, επιθυμούμε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά, ότι η υποχρεωτικότητα και η ένταξη με ενδεχόμενο δόλο (άγνοια), προσώπων σε βιοϊατρική έρευνα, εμπίπτουν στην έννοια του βασανιστηρίου σύμφωνα με τις διεθνείς συμβάσεις και δεν υπάρχει συνταγματική διάταξη που να προσκούει απέναντι σε πρακτικές βασανισμού προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
https://logistis-amea.blogspot.com/2021/06/covid-19.html

Απόσπασμα από την εκπομπή της κ. Βασιλικής Μαχαίρα, ΕΡΤ Κομοτηνής, 05/07/2021:


https://youtu.be/3K50y3ZrdNU

Τέλος, παρακαλούμε για την επιείκεια των αναγνωστών μας καθώς είμαστε αναγκασμένοι να παραποιούμε την ορθογραφία ορισμένων "στοχοποιημένων" λέξεων καθώς διαπιστώσαμε ότι από το Facebook εφαρμόζεται με σκιώδη τρόπο αδιάφανη λογοκρισία ακόμα και στη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα για ΑμεΑ.

Ανδρέας Μπαρδάκης,
ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ,
δημιουργός της διαδικτυακής κοινότητας "Συνήγορος των ΑμεΑ".

https://logistis-amea.blogspot.com/